Myötätunto

 

 

Se huutaa saatanaaperkeleejavittua, kävelee käytävää pitkin. Pysähtyy oven eteen. Miks mä oon täällä? Mä haluun pois. Onks kellään tupakkaa? Mä en haluu olla täällä. 

Tupakkahuoneessa se pyytää tulta. Repii kynsiään. Mun meikit on varmaan ihan paskana, se sanoo, pyyhkii märkiä poskiaan. Saatanaperkelejavittu! Se kiertää pientä ympyrää tuhkiksen vieressä. Ne toi mut tänne taas. Mä en ois halunnut tulla. Mä en tehnyt mitään. Mä vaan hermostun kun kaikki ei suju niin kuin pitäis.

Se sytyttää toisen tupakan natsasta, piiloutuu savun taakse. Se on vihainen.

Miks sä oot täällä, se kysyy. Mul on paha olla, vastaan. Se istuutuu viereen, sanoo sori.

 

 

32 Responses to Myötätunto

  1. Äijä says:

    Toisen ei tarvinnut enää selittää…

  2. Mk says:

    Toisilla sitä vain on enemmän kuin toisilla.
    Myötätuntoa, ja ymmärrystä.

  3. yaelian says:

    Onneksi on sellaisia,joilla on myötätúntoa.Kaikilla ei ole.

  4. isopeikko says:

    Vertaistukea. Sellainen on usein ihan verratonta.

  5. deutschtropfen says:

    Yhdyn Yaelianin kommenttiin.

  6. sirokko says:

    Ja se on niin pienestä kiinni, yksi ele, yksi sana..

  7. arleena says:

    Hän ymmärsi.

  8. Alastalo says:

    ”Sori” keroo tuossa tilanteessa kaiken.

  9. vilukissi says:

    Hän tiesi, miltä pahan olon ihmisestä tuntui.

  10. hpy says:

    Yksi ainoa sana riittaa.

  11. Helmipöllö says:

    Huhuuu…..

  12. Jees joku snaijas toisella on p..filarit päällä. Myötätuntoa tarvii jokainen se on jokus vain yksi sana niinkuin tässä tapauksessa sorry…niin sori…

  13. harakka says:

    Mä luulen, että hänelläkin oli tosi paha olo!

  14. kaanon says:

    Myötätunto on balsamia.

  15. Lastu says:

    vähässä kaikki

    onneksi

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

