Seinähullu

 

 

– Mitä sä teet?

– Mä laitan feisbuukkiin missä mä oon.

– Nyt?

– No, nythän mä oon täällä. Oota hetki.

– Et sitten laita mun nimeä sinne.

– Miksen? Sähän oot täällä.

– Oon, mutta en mä tunne mitään tarvetta kertoa sitä kaikille.

– Höh. Tyhmä. Susta ei koskaan tiedä, missä sä oot tai mitä sä teet.

– No, mä on tässä nyt. Joko sä sait sen tehtyä? Kerro nyt, mitä sulle kuuluu.

– Mähän päivitin aamulla. Ja päivällä.

– Mä en oo käynyt feisbuukissa. Mitä sä nyt?

– Potentiaalinen yksilö tuolla, kato!

– Otat sä siitä kuvan?

– Ei, mä laitan seinälle, että tänään voi tärpätä.

– Sä et oo tosissas. Entäs Jussi?

– Jussi? Mehän muutettiin erilleen kuukausi sitten.

– Sä et oo kertonut!

– Kyllä mä laitoin siitä feisbuukkiin. Sieltä voi kuule aina lukea mitä mulle kuuluu.

– Mut mitä järkeä on sitten tavata ihmisiä ylipäänsä? Laita nyt se kännykkä pois, mä tuun hulluksi!

– Oota hetki, mä katon missä Eki on. Saakeli, se ei tuukaan tänne. Saunailta työporukan kanssa. No, ehkä hyvä niin.

– Kuka Eki?

– No se, joka on käynyt mun seinällä kommentoimassa joka päivä! Mä luulin, et kaikki tietää, et se on ihastunut muhun. Sä et näköjään sit tiennyt. Mä oon vähän kyllästynyt siihen. Se on nössö. Mä luulen, et mä poistan sen kavereista.

– Mä en tajuu. Näetkö sä koskaan niitä tyyppejä, joiden kanssa sä oot feisbuukissa?

– Ei mulla oo aikaa oikeastaan. Sut mä nyt ajattelin tavata, ku himassa on nettiyhteys ollut poikki tän päivän. Mä aattelin lyödä kaks kärpästä yhdel iskul, kun en viitsinyt sit istua kotona mykän koneen ääressä. Täs paikas on hyvä yhteys. Puhelin toimii kuin unelma.

– Ai, sen takia sä laitoit tekstarin mulle? Mä luulin, et sä halusit tavata mua.

– Joo, sua kans, totta kai, mut tää on todella hyvä paikka. Mihin sä nyt? Tuoksä mulle samal toisen siiderin? Vai meetsä vessaan? 

– Teksi kyl mieli oksentaa, mut ei, mä lähden kotiin. Sielt tulee yks hyvä leffa. Aattelin kattoo sen.

– Miten sulla on aikaa katsoa leffoja! Ei mulla vaan. Oota, mä päivitän, et oon lähdössä. Hei, oota…mihin sä nyt menit? Mitä sä sanoit…seinähullu…mitä…?

 

 

34 Responses to Seinähullu

  1. Mymskä says:

    No ,justiinsa näin… Se on tätä nykyaikaa.
    Taidankin linkittää tän seinälleni 😀

  2. Oikeesti. Kamalaa. Ja sitten kun tietsika alkaa syytää vielä lonkeroakin, niin mitäs sitten…… seinähullujen seinähullut partyt!

  3. Millan says:

    Sitä on liikkeellä ;), Yhä useammat alkavat olla seinähulluja ja sellaiset pitävät meikäläistä vielä hullumpana, kun en ole naamakirjassa lainkaan.

  4. miiwi says:

    Meillä kirjoitetaan vaan lappu jääkaapin oveen 🙂

  5. sirokko says:

    Juu, onhan se hyvä että edes muut tietää missä on jos on ittensä hukannut.

  6. lepis says:

    Hah hah haa! Loistava!

  7. Unelma says:

    Just osuit naulan kantaan, siis tuolla seinällä. 🙂

  8. Lastu says:

    Ei näy enää seinillä graffitejakaan kuin vähän aikaa sitten. Tarpeet tyydytetään näemmä toisaalla.

    PS On sulla uskomaton taito päästy ytimiin. Hytkyn.

  9. Alastalo says:

    Hieno tiivistys ”seinähulluudesta”.

    Meikäläinen on ”umpihullu” kun en oo tuohon naamakirjaakaan liittynyt. Pysyn siis omassa umpiossani. :)))

  10. Elegia says:

    Naurattaa ja samalla ärsyttää nämä seinähullut. Paitsi että onneksi ei ole kavereita täällä, niin en voi joutua heidän seinähulluuden kohteeksi 😀 Hei, löysin heti positiivisen asian tällekin päivälle!

  11. aimarii says:

    Näinhän se menee. Hulluus vie seinille.

  12. Facebook on onnistunut monessa maassa lanseeraamaan paikannus palvelunsa, joka näyttää jo kaduilla kävelijälle ympäriltä löytyviä kauppojen tarjouksia. Saa nähdä miltä tulevaisuus näyttää tolla saralla. …

  13. Ja koko ajan kehitellään vain lisää sovelluksia ja tarpeita kännykän käyttäjille.
    Miten kohta enää osataan elää ja löytää oikeaan paikkaan jos verkot jonain päivänä kaatuvat?

    Tuo sanaleikki seinähulluudesta on kyllä verraton!

  14. kaanon says:

    Mä kävin täällä. Nauroin ja nyt aion jatkaa matkaani. Ootko sä siellä?

  15. isopeikko says:

    Peikko kuuli, että ennen sanottiin seinähulluiksi niitä, jotka pantiin ketjulla seinään kiinni, etteivät ne hulluudessaan rikkoisi itseään tai muita…

  16. harakka says:

    Tää elämä taitaa ollakkin nykyään siellä seinillä vaan…eiii en mä haluu ainaskaan minnekkään seinälle, mä kieltäydyn siittä ihan kokonaan!
    Mutta tulkaa tekin sieltä pois, susu,ootko säkin siellä, vai ootko täällä, kumpi parempi?

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

