Cross My Heart. Hope To Die.

Olet siinä. Minä sinua varten, sinä minua.  Olemme puhuneet tästä usein, haluan kuitenkin varmistaa kerran toisensa jälkeen.  Olemme tässä, olemmehan. Pelkään, että hermostut, lähdet pois, jätät minut yksin. Väsyt valitukseeni, etsit elämää näiden seinien ulkopuolelta.

En usko siihen, että on ihmisiä, jotka eivät muista, jotka muuttuvat tilanteiden, omien tarpeidensa ja tunteidensa mukaan. Ei sellaisia voi olla. Luotan sinuun. Olet rakkain ystäväni.

Ystävät ovat läsnä, niin hyvässä kuin pahassa. Olen rakastanut, se tunne on kadonnut. Ystävyydet ovat säilyneet, niin ylä- kuin alamäissä, myötäisessä, myrskyssä. Ystävyys on verta sakeampaa. Olen vuotanut ja vuodan yhä verta puolestasi, olen nähnyt vereni mustanpunaisen sankkuuden.

Siihen minun on luotettava, ystävyyteen. Minulla ei ole enää mitään muuta. Kadotin itseni, en halua kadottaa sinua.

16 Responses to Cross My Heart. Hope To Die.

  1. Elegia says:

    Kaunis kuvitus kauniissa sanoissa. Edes jotain, jonka takia jaksaa. Ystävyys.

  2. Kaunis kuva. Kaunis neito! YSTÄVYYS ON!

  3. harakka says:

    Miten kaunista, herkkää..
    Ystävyys on se, mikä kaiken voittaa!

  4. arleena says:

    Ystävyys kestää ja säilyy. Siihen voi luottaa.
    Herkän kaunis kuva.

  5. Herkälle tarinalle herkkä kuva 😉

  6. yaelian says:

    Kauniisti kirjoitettu.Ja maailma on paljon parempi kun on ystäviä 🙂

    http://appelsiinipuunalla.blogspot.com/

  7. Ari says:

    Upea kuva! Ystävät ova tärkeitä!

  8. sirokko says:

    Rakkaudet vaihtuvat, haihtuvat, niin se on, ystävyydellä on syvemmät juuret, joita ei niin vain irti revitä.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

