Hempeää, lempeää, romanttista -se olen minä

Runotorstain juhlahaaste #250 kutsuu tutkimaan omaa Runotorstai-historiaa. Mielenkiintoista. Ihan ensimmäiseen haasteeseen en osallistunut, olin netittömässä paikassa -höh-, mutta toisessa haasteeessa kesäkuussa 2006, minä-minuus, olin taas langoilla. 

Runotorstain runoja on eri blogeissani pari sataa, suurin osa vanhassa Vuodatuksessa, tässä blogissa muutama sekä uinuvassa RunoSaaressa , nyt jo suljetussa Taikkarin mäellä-blogissa ja myöskin toisella kotimaisella SusuPetal på svenska-blogissa. Hmm, pitäisköhän koostaa runokirja… ♥ No, ehkä ei…

Valokuvatorstain puolella muistelen tänään myös menneitä, erityisesti minulta kadonneita bloggaajia.

Alkuaikoina Runotorstain haasteeseen vastaaminen oli viikon kohokohta. Jossain vaiheessa innostuin koodaamisen, kuvien, digiohjelmien käytön mahdollisuudesta tehdä visuaalisia runoja, myös videorunoja syntyi. Se oli hauskaa, Runotorstai inspiroi luovuuteen ja kokeiluun.  

Haasteblogeja oli todella paljon vähemmän kuin nykyään, Blogistania oli niin pienen pieni paikka silloin, tuntui, että lähes kaikki tunsivat toisensa. Kommentoiminen oli vilkasta, blogiskeneä oli helpompi hallita. Nykyään blogit ovat eriytyneitä, blogien määrä on kasvanut räjähdysmäisesti. Jokaiselle löytyy blogeja oman kiinnostuksen mukaan. Hyvä juttu.

Historian havinan merkeissä alla ensimmäinen runoni, jolla osallistuin Runotorstaihin. Onnea ja kiitos, meille kaikille!


Oletko se…?
Minä.

Sinä!
Minä.

Kaipasin.
Minua?

Niin.
Minua.

Minä rakastan…
Minua?

Niin.
Minäkin rakastan…

Minua?
Kyllä, ja minä kaipasin…

Minua? Minä tarvitsen…
Minua?

Kyllä.
Niin minäkin.

 

18 Responses to Hempeää, lempeää, romanttista -se olen minä

  1. Ari says:

    Hihii, Susulla on linkki toiseen sydämeen.. 🙂 Hieno runo joka vastaa kaikkeen!

    ”Minua? Minä tarvitsen…
    Minua?

    Kyllä.
    Niin minäkin.”

  2. Unelma says:

    Hilpeä runo ja oikein lutunen kuva. Näistä tykkään.

  3. Ihana dialogi itsensä kanssa!

  4. UUna says:

    Minusta tässä oli selvästi kaksi henkilöä ja vuorosanat kulkivat sujuvasti. Mainio runo 😀

  5. arleena says:

    On hyvä tutustua itseensä. Kysymyksiin saa aina vaustaukset välittömästi.

  6. vilukissi says:

    Ihana runo! Siinä ego ja idi ego keskustelivat, molemmat yrittivät kertoa, että itse minähän se siinä, hyvä tyyppi. Blogistania on räjähtänyt kuin andy pesusangossa aikoinaan…omia rakkaita kommentoijia ja heidän blogejaan ei unohda, vaikka usein on aikaa (muka) niin vähän, enemmänkin haluaisi jutella ja vaihtaa kommentteja, lukea ja paneutua…Olet Tärkeä!

  7. sirokko says:

    Minät tapasivat toisensa… ja vielä virtuaaliminänkin. Sinuus onkin kulkenut pitkän matkan blogistaniassa, ihan uskomatonta että olet joskus ollut noviisikin!

  8. Tuima says:

    Edelleen vaan tämä runo toimii ja herättää ajatuksia!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

