Mitä välii, jos tissit retkottaa

 

 

Mitä välii

jos olenkin kurttuinen.

Olen kaunis,

peilistä huomaan sen.

 

Mitä välii,

jos tissit retkottaa.

Aina löytyy

mulle sopiva bra.

 

Mitä välii,

jos mahani hyllyää.

Se on minua,

se on pysyvää.

 

Mitä välii,

jos olenkin surullinen.

Suru sulaa,

itken vain kuukauden.

 

Mitä välii,

jos ihmiset närkästyy.

Olen minä,

siinä heille syy.

 

 

***

Runotorstain 257. haaste mitä välii

 

 

 

42 Responses to Mitä välii, jos tissit retkottaa

  1. annika says:

    Aivan loistava! Saapiko tätä jakaa? 🙂

  2. roosa says:

    A,i että olet kirjoittanut minusta runon? 🙂

  3. harakka says:

    Tää runo sopii varmaan meihin moneen, ainakin minuun myös!

  4. polgara3 says:

    Keskiäkäinen mesoaa jälleen 😀 *tsihih*

  5. kiiris says:

    Hahii,
    😀 Mainiosti runoiltu minusta!

  6. Sirpa says:

    Just noin ;DDD Mitä välii!!

  7. Alastalo says:

    Haa! Minuun ei sovikkaan. Meinaan ei oo tissei! Enkä kyllä oo kauniskaan… Oon kommee!!

    Mainio runo.

    Muuten. Lueskelen juuri tuota sairaalapäiväkirjaas. Alku on ainakin vaikuttava.

  8. Elegia says:

    Joo suru sulaa ja minäkin itken vain kuukauden. Tai ehkä kaksi. Antaa toisten närkästyä – onhan heillä sitten hyvä syy, hoho! 😉

  9. tuulento says:

    Aah, kerrankin joku sanoo toden sanan. Miksi pitäisi olla kuin kansikuvatyttö, ollaan sellaisia kuin luoja loi, sillä HÄN ei luo huonoa!!

  10. aimarii says:

    Näin se on, kun ollaan tyytyväisiä, niin mitä välii muulla on.

  11. arleena says:

    Voisin kirjoittaa itsestäni täysin samoin. Mitä välii – ollaan tyytyväisiä itseemme

  12. Uuna says:

    Nyt alkaa asenne olla kohdallaan näyttelynavajaisia varten. Hyvä sinä 😀

  13. Yaelian says:

    Mahtava runo Susu!

  14. Dr Scalpel says:

    plästik sörtsery is tö änsö.

  15. Suru sulaa, kauniisti sanottu!

  16. wordsbyirma says:

    Hajatelmamainen runo. Lempeästi naurattaa! Mitä välii, sinä olet sinä, minä olen minä, ei muuta, ei muuta..

  17. miiwi says:

    Totta joka sana! Mainiota runoilua!

  18. sirpa321 says:

    Aivan nappiruno 🙂

  19. poeticshine says:

    Just niin. Hyvä elämänasenne. Hauskoja loppusointuja.

  20. Verte says:

    Jopa löytyi hieno runo, rohkea!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

