Olen minä niin tyytyväinen

 

Olen minä niin tyytyväinen, että olen siisti ihminen. Yläkerran naapuri pesee parvekkeen lattian joka päivä, vesi vaan virtaa poistopukista. Hyvä, että siivoaa, kun on niin sotkuinen.

Olen minä niin tyytyväinen, että olen pieniruokainen ihminen. Kaupan kassalla muilla on kova nälkä ja vielä suurempi jano. Siinä menee hihnaa pitkin kauhakuormallinen ostoksia, niillä syöttäisi pienen afrikkalaisen kylän viikon ajan.
Olen minä niin tyytyväinen, etten joudu sellaista määrää kantamaan. Ei tulisi mitään, en jaksaisi. Viimeistään ylämäessä tuupertuisin, löisin pääni ja kuolisin.
Olen minä niin tyytyväinen, että ihmisillä on autot, joilla kuljettaa nuo ostokset. Muuten tienvarret olisivat täynnä raatoja, eikä lupiineja enää näkyisi.

 

 

 

 

 

23 Responses to Olen minä niin tyytyväinen

  1. Maarit says:

    Kyllä sitä edes joskus huomaa olevansa ”pieniruokainen”. Ei aina niin terveellistä, mut halpaa tarttuu kaupasta matkaan 😀

  2. kiiris says:

    Erinomaiset pontit!!

  3. kiiris says:

    ….höh…. siis erinomaiset pointit 😀

  4. Polga says:

    SusuPetal, ten points 😎

  5. Amalia says:

    Joo ehdottomasti lupiinit on kauniimpia, kun raadot 😀

  6. sirokko says:

    Minä olin tyytyväinen lupiineista, kunnes joku ajoi kommenttini ojaan.

  7. kuvittelija says:

    Olen minä niin tyytyväinen kun sain lukea tämän…..

  8. laiskuri says:

    Hauskaa ironiaa.

  9. Millin says:

    Tyytyväisenä täällä hymyilen 🙂

  10. arleena says:

    Olisinpa pieniruokainen ja kauppakassi olisi aina kevyt ja rahapussi raskas.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

