Olen minä niin tyytyväinen 2

 

Olen minä niin tyytyväinen, etten ole iloinen ihminen. En minä jaksaisi nauraa koko junamatkan ajan. Ajatella nyt, että pitäisi hohottaa kaksi tuntia! Eivät leukapielet kestäisi.

Olen minä niin tyytyväinen, ettei sisäinen eläimeni ole hevonen. Muuten minäkin joutuisin hirnumaan niin, ettei kiskojen kolinaakaan kuuluisi, nukkumisestakaan ei tulisi mitään, kun pitäisi jakaa sitä iloa koko junavaunulliselle.

 

 

 

 

23 Responses to Olen minä niin tyytyväinen 2

  1. Mymskä says:

    Minäkin olen iloinen, etten ole erinomainen ihminen. En minä jaksaisi toitottaa koko laivalle, kuinka oikeassa olen aina ollut. Että pitäisi kailottaa sitä kaksi ja puoli tuntia taukoamatta. Ja nauraa ja olla hyvä seuraihminen.

  2. Millin says:

    Tekstisi saa nauramaan, mutta kahta tuntia ei jaksaisi 😉

  3. laiskuri says:

    Eipä enää meikä matkusta junalla. Ja autolla ajaessa ei uskalla nauraa. Vastaan tulevat luulevat että nauran heille ja ajavat vielä päälle.

    Ja kahta tuntia en naura koskaan. Johan siinä vatsa tulee kipeäksi.

  4. Äijä says:

    Koko ajan naurava ei ole iloinen, vaan rasittava ihminen.

  5. Sami Liuhto says:

    Kylläpä nyt jo on mieli pahana. Huomaan kyllä, että merkintä on vain ja ainoastaan ilkeilyä allekirjoittaneelle. Ei naurattanut merkintä yhtään. Epärakentavaa huumoria. Voi voi sentään.

  6. Mitä sanottiin tyhjän naurajasta…?
    Lapsenlapseni aina iloinen.

  7. vilukissi says:

    Hahahhahahh . Mä oon apina. en huomaa, kiepun ja keikun, aina äänessä. Joskus miettiny, jotta miten ihmeessä kukaan kestää mua…ja voipi ollakin, etteivät kestäkään. Näyttelevät vaan.

  8. vilukissi says:

    piti olla ja SEN huomaa, apinamaisuuden….

  9. isopeikko says:

    Peikko luulee, että on mukavampaa olla peikko kuin ihminen, voi olla iloinen kun muut eivät ole ja kiukutella kun muut eivät kiukuttele 🙂

  10. arleena says:

    Niin ja nauru pidentää ikää. Vaan kuinkas sitten käy, kun ikä on liian pitkä eikä millään jaksa nauraa loppuun saakka.

  11. Elegia says:

    Minäkin naurahdin tekstillesi, mutta vakavoiduin äkkiä. Voi tulla juonteita eikä ole varaa mennä tekemään ”kissanaamaa” kirurgille!

  12. wordsbyirma says:

    Meinasin katsoa, mitä vastasit. Höh, en ollut kirjoittanutkaan mitään.muisti se muisti…Mutta hei, kyllä räkänokastakin nainen tulee, vaan ei turhannaurajasta.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

