Kierrätystä….

 

… vanhan Keskiäkäis-kuvan kanssa, sillä aamulla luin UUTISEN

 

hullutp

 

 

Olen minä niin tyytyväinen, että sateenvarjoni on rikki, eikä tarvitse mennä ulos. Olisi se kamalaa jonottaa ja kastua ja sitten kassalla huomata taas, että lompakkokin on rikki. Rahat kadonneet, eikä niitä edes ollutkaan paljon. Silti.
Olen minä niin onnellinen, että olen sillä tavalla hullu, että ei tarvitse mennä ulos todistamaan sitä.

 

 

 

 

 

24 Responses to Kierrätystä….

  1. kiiris says:

    Justiinsa niin, on ihanaa olla ihanasti hullu. Pärjää ilman hullujapäiviäkin, ihan oman hulluutensa kanssa. Hauska juttu 😀

  2. harakka says:

    Hi, tää oli niin hauska juttu, että pelasti mun päiväni, sai nauraa, että vattaan sattu,hi!

  3. sirokko says:

    Juu, kyllä se riittää että kerran elämässään on käynyt todistamassa muidenkin hulluuden, voi rauhassa jatkaa omalla tavallaan.

  4. eMMä says:

    Huh, ehkä siellä on ihan oma ahdistava fiiliksensä. Saa repiä rakennekynnet lohkeillen löytöjään toisten käsistä ja taatusti tulee harkittua mitä ostaa. Kassin voi sitten kotona laittaa kaappiin, josta se joskus siivotessa tulee vastaan huutomerkkinä unohduksesta. Ai minulla on tällainenkin. 😀

  5. arleena says:

    En löytäisi sieltä mitään ostettavaa, tuomisina olisi Heddan tavoin vain ahdistus.

  6. laiskuri says:

    Täytyypä tehdä tunnustus. En oo ikinä käyny stokkan hulluilla päivillä… Ja luulempa etten menekään. Olen niiiin hullu!

  7. 🙂 Onneksi en ole hullujenpäivien aikaan enää lähelläkään hulluja tavarataloja..

  8. Jael says:

    Ai nytkö ne keltaiset päivät taas ovat.PItää olla hyvät hermot kukkaron lisäksi että jaksaa sinne mennä…

  9. sini says:

    Hullua hullutusta nuo, en ikinä oo ymmärtäny miksi muutaman dollar.. eikun euron tähen haluaisin lietsoa itseni paniikkiin ja ahistukseen … kun joulupaniikki on pian pakko kestää niin huilataan siihen asti!

  10. Äijä says:

    Ihan suoraan sanottuna minusta on kaikista kamalinta asioida kaupoissa silloin, kun on väkeä paljon liikkeellä.
    Minulle kaupassakäynti on seuraavanlainen prosessi:
    1) Selvitetään, mitä tarvitaan
    2) Selvitetään, mistä tarvittavaa saa
    3) Selvitetään, onko rahaa ostaa tarvittava
    Jos kohtien 1 ja 2 asiat ovat selvät, ja kohdan 3 ehto täyttyy:
    Mennään liikkeeseen, otetaan tarvittava(t) tavara(t), mennään kassalle, maksetaan, poistutaan liikkeestä mahdollisimman nopeasti.
    Tavoitteenani on minimoida elinaikani käyttäminen turhuuteen notkumalla erilaisissa kauppaliikkeissä.

    Olen lukenut, kuinka ostoskiimassa ihmisiltä unohtuu jopa käytöstavat. Empiirisiä havaintoja ei ole, koska pysyttelen varmasti sellaisista tilanteista etäällä.

  11. Hilbert says:

    Hyvin sanailtu!

  12. Hanna-Riikka says:

    Mä en ole koskaan käynyt Hulluilla päivillä? Saanko pisteen? T: nimim. Muutenkin semihullu -78

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

