Tykätty

 

 

Kolmenkympin kieppeillä, ylle, alle, lohkeillut ranskalainen manikyyri irvistää sormenpäissä, jotka vierittävät facebook-seinää vaaleanpunaisessa kännykässä.Voi ei, mitä minä olen päivittänyt, kamalaa, pakko poistaa, kännissä ei kannattaisi kirjoittaa mitään, ei ainakaan laittaa kuvaa, kato nyt, minkä näköinen minä olen! Älä poista, ystävä huomaa, siinähän on satakolme tykkäystä, anna olla.

 

 

 

 

16 Responses to Tykätty

  1. Elegia says:

    Hirnahdus pääsi. Ja peiliinkin vois katsastaa (sinne sielun peiliin nimittäin). Promillelukon voisi koneelle asentaa. Jotkut. Minä niiden joidenkin joukossa. 😀

  2. hpy says:

    Niin totta.

  3. Äijä says:

    Oli pakko tykätä tästä 8)

  4. Amalia says:

    Kun on kerta noin pal tykkäyksiä, ei missään nimessä voi poistaa!

  5. arleena says:

    Me haluamme olla tykättyjä. Fasebookissa on helppo tykätä. vain sormenpainalluksella.

  6. Tätä ei voi olla tykkäämättä (y)

  7. mm says:

    Klikklik 🙂

  8. Hanna-Riikka says:

    Onneksi Facebook ja nettipuhelimet tulivat yleiseksi vasta sen jälkeen, kun olin jo lopettanut ryyppäämisen. Voi kauheaa, mitä kaikkea siellä olisikaan…

    • susupetal says:

      Hanna-Riikka, aika tuskaisaa on muistella menneiden vuosikymmenien lankapuheliniltoja, kun oli tyhjentänyt kuppeja. Onneksi silloin ei oltu online.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

