Sivuraiteilla

 

 

Fysioterapeutti nauraa paskaista naurua. Miten ihmeessä olet päästänyt itsesi tuohon jamaan, hän rääkäisee, olet täysin vinoutunut! Hyvä ihminen, missä on keskipisteesi?

Hänen ivallisuutensa tyhjentää pallean turhasta ilmasta, mutta hän on oikeassa. Olen liuennut itseni ulkopuolelle, jälleen kerran. En ymmärrä, miten näin on taas käynyt. Olen yrittänyt keskittyä olemaan minä. Olen jälleen epäonnistunut. Olen epätasapainossa.

Tasapainoton, fysioterapeutti korjaa määritelmäni. Ei tämä käy, hän jatkaa. Itsensä ulkopuolelle ei saa mennä, kyllähän sinä tiedät, että siinä kadottaa itsensä. Onhan tästä puhuttu aikaisemminkin, EIKÖ? Miten sinä pystyt olemaan tasapainossa, jos ääriviivasi katoavat? Kerta kerran jälkeen olen tolkuttanut sinulle, että minä ja se minä keskipisteenä ovat kaiken aa ja oo ja aabeecee. Koska sinä opit? Mistä sinä aina tongit nuo vääristyneet tavat? Koska sinä alat muistaa, että se on minä, minä, minä. Sinä olet keskipiste, jonka ympärillä kehosi ja mielesi ja koko maailma pyörii. Ei se voi olla niin vaikeaa, koska se sujuu kaikilta muilta enemmän kuin paremmin. Ei ihme, että kaadut. Usko jo siihen mikä on tärkeintä ja johon sinunkin pitäisi fokusoida mielesi ja voimasi. Palaa itseesi, lukitse nahkasi, kiristä lihakset pinkeiksi ja pidä minäsi sisälläsi. Muista, tärkeimmät ovat keskipiste ja minä, minä, minä. Häivy jo, äläkä ota yhteyttä. Me palaamme täältä asiaan, mikäli sinun kuulumisesi sattuisivat kiinnostamaan meitä edes viran puolesta.

12 Responses to Sivuraiteilla

  1. Voiko Suomessa olla noin puhelias tohtori? Paitsi se, joka sanoi sisarelleni että ”Painu helvettiin siitä jaloista pyörimästä. Vanhat joutaa kuolemaan.” Ettei lie sama mies?

  2. vilukissi says:

    Voi jestas. Tuntuuko susta, että matelijaksi olet alkamassa, kun ei mitään keskipistettäkään? Mutta kyllä joskus on jhyvä sivusta seurata, jopa itseäänkin! Lähelle näkee…läheltäkin.

  3. sirokko says:

    Keskipiste on lähtenyt leijumaan.. mutta eikös siitä hopealangasta voi kelata sen takaisin ääriviivojensa sisälle sitten, kun tuntuu, että taas kestää minänsä rajoja. Tekisi hyvää terapeutillekin välillä rentouttaa niitä pinkeitä lihaksia ettei nahka pääse kivettymään.

  4. arleena says:

    Keskipiste on juuri siinä missä sen pitääkin eli napa on se alue. Mutta kun se on paisunut uusiin ulottuvuuksiin ja napa eli keskipiste on kadonnut poimuihin. Näinkin voi käydä

  5. Kiiris says:

    Ei ple ihan helppo tehtävä!

  6. isopeikko says:

    Vinoutuminen saattaa joskus vähän lipsahtaa 🙂 On varmaan hankalaa, jos painopistekin siirtyy keskipisteen mukana 🙂

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

