Keskiäkäinen ostoskeskuksessa

*

*

Digital fun challenge #29 cloudy-pilvistä

*

32 Responses to Keskiäkäinen ostoskeskuksessa

  1. Elegia says:

    Joo ja pikeudu burkhaan, ettei maisema pilaannu!!!!

  2. lepis says:

    Mitä, enks mä sit saa pinkkiä kukkapaitaa tälle kesälle!!! Epistä!!!! Ja huulipunaa ja rypyttömyyttä… Taidan mennä odotteleen maailmanloppua sit enkä mee mihkää ostarille, nih! Heippa!

  3. miiwi says:

    Täällä maalla on mukavaa, ei ostoskeskuksia.

  4. Unelma says:

    Ostokeskuksesta juuri tulimme. Minä vaan lyllerrän eteenpäin näkemättä mitään houkutuksia. Hih…
    Mutta minähän en olekaan keskiä…. ,olen vaan muutoin äkäinen. Nyt lähdenkin miettimään mikä äkäinen olen, kun en ole enää keski.

  5. kaanon says:

    Heiii, koskas olet käynyt meillä? Legginsit on maan mainio kaikenäkäisten vaate ja siinä olo tekee niin hyvää mielelle.

  6. BLOGitse says:

    hahah, täällä on lyllerretty tänään outlet villagessa riepuja ja kenkiä kahmien…Äkäinen en ollut koska säästyi paljon rahaa kun moni ihana riepu oli liian pieni! Miksi ihmeessä kangasta käytetään niin vähän nykyään että vaatteet kinnaa joka puolelta!?
    ps. olen tietoinen kommentointi/error ongelmasta – yritän tehdä asialle jotain kun tulen takaisin Suomeen!
    Ensi vkosta alkaen haaste on auki kokonaisen viikon…

  7. Polga says:

    Keskiäkäinen on aina vaan yhtä samis kuin meikä! En tykkää ostoshelveteistä, en lupauksista enkä mainoksista. Lisäksi pidän leggingsejä kaiket talvet… ja kesät pitkää hametta ilman niitä ,D Lisäksi olen aivan varma, että kukaan ei tiedä mitä tämä keskiäkäinen sekä Keskiäkäinen oikeasti tarvitsevat ja mistä me pidämme? Joten Keskiäkäinen voisi poistua ostoshemmetistä ja tulla meidän parvekkeelle ottamaan pari lomperoa ja juttelemaan mukavia! 😀

  8. Ari says:

    Muistan lukeneeni jostain tutkimuksesta että vain 5% ihmistä on mallinukkien tai mainosten kaltaisten ihmisten mitoissa.

  9. Heljä says:

    Kiitos tietopläjäyksestä, sillä tämä keski-ikäinen olisi ilman pilviäsi juuri ollut menossa ostamaan pinkit kukkakuvioiset legginssit.

  10. harakka says:

    Voi jukrat ja mä kun tykkään niistä legginseistä, ne on niiiiin lämpimätkin ja kiva pitää jalassa.
    Mutta mitäs nyt, koska mä ostin itselleni juuri pinkin takin, voinkohan sitä sitten pitää laisinkaan???
    Mutta pidän kuitenkin, sillä mä tykkään siittä.
    Voi meitä keskiäkäisiä, aina meille sanotaan, mitä ei saisi pitää ja mitä saa..me noustaan valtaan ja pidetään sitä mistä me tykätään, vai mitä!?

  11. arleena says:

    Minua huimaa aina ostoskeskuksissa, joten en viivy niissä kovin pitkään.
    Olen hyvä piilottamaan, musta väri auttaa siinä. Kukaan ei ole ainakaan vielä kysynyt, mitä sinulla on mustan alla. Pitääkin miettiä miten vastaan. Ehkä siellä on luut, nahkaa ja jotain muuta.

  12. Inkivääri says:

    Ihan samaa mieltä Keskiäkäisen kanssa, mainokset on idioottimaisia! Enkä edelleenkään tykkää siitä laulusta, jossa sanotaan että koskaan et muuttua saa…;)

  13. isopeikko says:

    Ostamalla kaikkea 🙂 Keskiäkäinen saattaa maksiintua tuotapikaa 🙂

  14. sirpa says:

    Juuri tuon takia välttelen shoppailua. M ulla on monta ystävää ja työkaveria, joille shoppaus on OIKEASTI harrastus. Voitko ymmärtää? Minä en.

  15. Uuuuh, taidan palata äkkiä heinikkoon……

Jätä kommentti

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.