Saturday Classics 260823

 

Suomalaisten kestosuosikki aikanaan ja edelleen eli Uriah Heep ja hittinsä Easy Livin’ vuodelta 1972.

Olen nähnyt bändin Ruisrockissa vuonna 1972, eihän siitä ole pitkäkään aika Open-mouthed smile 

Muita klassikoita täällä.

10 Responses to Saturday Classics 260823

  1. Pisi Prkl says:

    Itse pidän Lady in Black:istä enemmän muttei tämäkään huono ole. Näihän se menee; elämä on helppoa ja hauskaa. Öö, eiku.. 🙄

  2. timokytta says:

    Tuo oli mun koulun aloitusvuosi, joten jäi Ruissi sen takia kokematta tuolloin. 😃Nämä klassiset hevibändit on jääneet vähemmälle, mutta tän innoittamana laitoin itte linjas pysyen osallistujan pitkästä aikaa.

  3. Takkutukka says:

    Genensä klassikko, joka jaksaa riemastuttaa ja saa laulahtelemaan toiveikkaasti Easy living.. samalla kun jalka naputtaa tahtia:)

  4. HPöllö says:

    Biisihän on aivan huikea, olin vielä vähän nuorempi kuin timokyttä joten multakin jäi ruissi käymättä – on kyllä jäänyt kaikki muutkin. Ei ole noi festarit koskaan olleet mun juttu.
    Pistin äsken tän soimaan, ei ehtinyt soida kuin pari kun sekunnin pari niin Mursu jo tunnisti biisin – uskomaton karvanaama hän.
    Mutta. Toivottavasti en nyt pilaa kenenkään Saturday Night Feveriä tällä… 🤦‍♀️ Pyydän anteeksi jo etukäteen. Mulla ON todettu Iän Mukanaan Tuomaa Kuulon Alenemaa ja sen kyllä huomaa esim. televisiomainoksissa (väitän vian olevan mainoksissa..) ja tämä biisihän soi jonkun matkatoimiston mainoksessa, jossa vähän iäkkäämpi nainen on uima-altaalla, milloin altaassa, milloin aurinkotuolissa jalkaansa potemassa jne. Minä kuulin ekalla kerralla, että biisissä oli sanat ”tissiliivit, tissiliivit..” 😂😂

    • susupetal says:

      Tissiliivit 😀 Tiedän tuon mainoksen ja ymmärrän hyvin, miksi sanat voivat kuulostaa tissiliiveiltä, HPöllö 😀
      Minun oli helppoa mennä Rusrockiin, kun asuin Turussa.

Jätä kommentti

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.